יום שבת, 12 באוקטובר 2013

ריל גיינס | אבקה לעלייה במשקל

ריל גיינס | אבקה לעלייה במשקל

ריל גיינס – Real Gains  של יוניברסל נוטרישן תוכננה במיוחד עבור מפתחי הגוף שרוצים לעלות במסת השרירים במהירות וללא תוספת שומנים מיותרת.  בניגוד לחברות אחרות ריל גיינס מכילה גם חלבוני מי גבינה איזולט לספיגה מהירה וגם חלבוני הקזיאין (חלבון חלב) לספיגה איטית וכך מבטיחה אספקה סדירה של חלבונים וחפחמימות.

חלבונים לגוף. כל מנה של ריל גיינס מכילה בתוכה 52 גרם חלבון, 6 גרם שומנים איכותים ו- 87 גרם פחמימות שמתוכן רק 6 גרם סוכר!
האבקה מעושרת באינולין שהוא סיב תזונתי טבעי שמסייע בעיכול של המזון ובספיגה של המינראליים.
ריל גיינס מכילה שומנים איכותים בצורה של שמן פשתה ושל חומצות שומניות בעלות שרשרת קצרה (MCT) , ה-MCT בשילוב פחמימות מתפנה במהירות מהקיבה ונספגת בקצב דומה לספיגה של גלוקוז ולכן נחשבת לחומצת שומן חשובה למתאמנים המעונינים להעלות במסת השריר ללא תוספת שומן.
בנוסף מכילה כל מנת הגשה יותר מ- 11 גרם של חומצות אמינו מסועפות (BCAA) שחיוניות לבניית שרירים, לתהליכי גדילה והתפתחות תקינים, ולכן חשובות כל כך למפתח הגוף.
ניתן לערבב את האבקה בכפית ולקבל שייק טעים ואיכותי.
• מתערבבת בקלות
• 52 גרם חלבון
• 87 גרם פחמימות ורק 6 גרם סוכרים
• תוספת אינולין לעיכול מהיר ובריא
החלבונים שאנו משתמשים בהם למוצרים שלנו הם מאיכות מעולה. כן, אנו משתמשים גם בתרכיז החלבונים של מי גבינה. אבל "ריל גיינס" (Real Gains) מכיל גם תבדיד חלבונים טהור ואיכותי יותר של מי הגבינה. וכדי להשיג פרופיל חלבוני מוצלח עוד יותר, אנו משתמשים במקור החלבוני החדיש ביותר, קזאין הנספג באיטיות (micellar casein). שלא כמו המוצרים של המתחרים שלנו, רק המוצר שלנו להגדלת השרירים מכיל אפוא גם חלבונים "מהירים" (מי גבינה) וגם חלבונים "איטיים" (קזאין) כדי להשיג את הטוב משני העולמות. בנוסף לכך, אנו משתמשים רק בחלבוני מי גבינה שעברו סינון קפדני ביותר. קיים תהליך אחר, החלפת יונים, שהוא גס יותר וגורם לאובדן חלקיקים של חלבוני מי הגבינה.
אין אנו משתמשים בפחמימות זולות ונחותות, כמו פרוקטוז. פרוקטוז הוא פחמימה שעל בוני-שרירים להימנע ממנה. פחמימה נוספת היא סוכר. עודף סוכר עלול לקדם גם הוספה של רקמות שומן. זאת הסיבה מדוע אתלטים (ואלה העושים דיאטה דלת פחמימות) מפחיתים את השימוש בסוכר. ולבסוף, "ריל גיין" מכיל אינולין, חומר סיבי ייחודי שיכול להגביר את העיכול באופן כללי ואת הספיגה של קלוריות בפרט. אינולין הוא סוכר טבעי (fructo-oligosaccharide) שמסייע בספיגת מינרלים, משפר את העיכול ומסייע ביצירת סביבה מיטבית במעיים לטובת ספיגה מקסימלית של חומרי התזונה. זה חיוני כאשר צורכים כמויות של קלוריות מעבר לרגיל על מנת להגדיל נפחים.
כאשר חשוב לך להוסיף משקל איכותי, אכילת שומן אינה בהכרח עושה אותך שמן. לאמיתו של דבר, האכילה של השומנים הנכונים יכולה לסייע לך להגדיל שרירים. יש יצרנים הטוענים שהם משתמשים בשומנים חשובים. אבל שומנים אלה הם בדרך כלל אותם שומנים רוויים המצויים בחלבונים עצמם. אנו מוסיפים שומנים באיכות טובה בצורת שמן זרעי פשתן שהוא שמן חיוני, ובצורת טריגליצרידים בעלי שרשרת בינונית (MCT), שהם שומנים בעל ביצועים מעולים, שהגוף שורף בקלות להפקת אנרגיה.

אבקה לעליה במשקל – ריל גיינס by kobiezra
מכל הבחינות האפשריות, "ריל גיינס" הוא תוסף טוב יותר להעלאת המשקל מאשר כל מוצר אחר בשוק. אם הנך רוצה באמת להוסיף משקל ומחפש את המוצר בעל האיכות הטובה ביותר, יש לך רק ברירה אחת: "ריל גיינס".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה