יום שבת, 12 באוקטובר 2013

סופר ווי גיינר | אבקה לעלייה במשקל

סופר ווי גיינר | אבקה לעלייה במשקל

סופר ווי גיינר 4.5 ק"ג (אבקה לעלייה במשקל) של חברת: סופר ניוטרישן.

מכיל 80% פחמימות, 13% חלבון ו- 0.8% שומן (מתוכם 0% שומן רווי ו- 0% כולסטרול). אבקה לעלייה במשקל המוצר הינו כשר (ומכיל חלב ישראל בלבד) – בהשגחת הרבנות הרשית פתח תקווה. מחלב ישראל !!!

סופר ווי גיינר הינו תוסף איכותי ויעיל לצבירת מסת שריר מהירה, המתוכנן בעיקר לספורטאים מענפי ספורט הבאים: פיתוח גוף, פאואר-ליפטינג, התאבקות וכו')…
כמו כן, מסייע לאנשים הסובלים מתת משקל ואנשים אשר עבודתם דורשת מאמץ פיזי רב. סופר ווי גיינר מספק תערובת של חלבונים איכותיים, ממקור של מי גבינה וחלב רזה בלבד ! בעל יכולת ספיגה חסרת תקדים.
המוצר מכיל חלבון מי גבינה אשר נספר באופן מהיר מאוד, כך מונע פירוק שרירים לאחר האימון ! וחלבון שמקורו בחלב רזה (דל שומן), אשר מכיל את חלבון הקזאין והנ"ל מתפרק באופן איטי וכך מספק חומצות אמינו בשיחרור מושהה לזרם הדם !
בנוסף, הסופר ווי גיינר מכיל כמות ניכרת של פחמימות מרוכבות כמו כן תערובת מושלמת של כל חומצות האמינו (מחלבון מי הגבינה), הדרושים לחיזוק מערכת החיסונית אשר עלולה להיחלש עקב אימונים מאומצים.
סופר ווי גיינר – תעזור לכם להתאושש הרבה יותר מהר לאחר האימונים, וכן תאפשר צבירת מסת השריר בתקופה כמה שיותר קצרה ע"י הגברת סינתזה של החלבונים.
סופר ווי גיינר מכיל רכיבים תזונתיים אשר מטרתם העיקרית הינה הגברת קצב הספיגה של החלבונים והאצת "מעבר אנרגיה" מפחמימות מורכבות לגוף הספורטאי.
מעורבב עם חלב, סופר ווי גיינר מספקת את כל הקלוריות האיכותיות ביותר בצורת מילקשייק בעל טעם נפלא.
אינו מכיל: כולסטרול ובשומן רווי. 
אנו מכיל: חומרים משמרים, צבעי מאכל, עמילנים וגלוטן.
סופר ווי גיינר ( Super WHEY GAINER ) אבקה לעליה במשקל והגדלת המסה השרירית.
מכילה שילוב מתקדם של פחמימות חלבונים איכותיים, פחמימות פשוטות בעלות אינדקס גליקימי גבוה המתפרקות במהירות בשילוב עם פחמימות מורכבות בעלות אינדקס גליקימי נמוך המתפרקות לאט ולאורך זמן. כך תשמרו על רמות סוכר ואינסולין מאוזנות בדם, תגבירו את הרגישות לאינסולין ובכך תיהנו מבניית שריר מקסימאלית, המוצר מכיל שילוב של מלטודקסטרין, דקסטרוז ופרוקטוזה.
מכיל שילוב איכותי של חלבון מי גבינה, חלבון ביצה וחלבון הקזאין. שילוב חלבונים ייחודי זה יאפשר ספיגה מושלמת של החלבון והטמעתו בגוף. בעוד שחלקו ייספג במהירות מרבית (לדוגמא לאחר אימון) חלקו ימשך וייספג לאורך זמן (עד לארוחה הבאה), כך תשמרו על מאזן חנקתי חיובי לאורך כל היום ותאפשרו עלייה איכותית במסת השריר.
תוספת של כל חומצות האמינו ודגש על חומצות האמינו המסועפות BCAA. המוצר מכיל 80% פחמימות, 13% חלבון ו- 0.8% שומן (מתוכם 0% שומן רווי ו- 0% כולסטרול .
1. אידיאלי למקרה של ירידה בתיאבון
2. לרמות אנרגיה גבוהות
3. מתאמנים המבקשים להגדיל מסת שריר
כשר – בהשגחת הרבנות הראשית פתח תקווה.
אינו מכיל: כולסטרול ושומן רווי. אינו מכיל: חומרים משמרים, צבעי מאכל, עמילניים וגלוטן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה