יום שבת, 12 באוקטובר 2013

אבקת לעלייה במשקל - גרייט גיינס 5 ק"ג (Great Gains)

אבקת לעלייה במשקל - גרייט גיינס 5 ק"ג (Great Gains)

הגרייט גיינס הנה אבקה להכנת משקה עתירת קלוריות - אבקת לעלייה במשקל, כל זאת עם אחוז שומן אפסי. האבקה מכילה תזונה מושלמת, הכוללת את כל אבות המזון לפי צורכיהם של אלה החפצים לעלות במשקלם (בעיקר במסת השרירים).
ייחודיות המוצר על פני מוצרים אחרים היינו בשל הרכבה המיוחד של האבקה המשלבת בתוכה פחמימות מורכבות ופשוטות, לכן משך זמן אספקת האנרגיה היינו מתמשך למשך שעות ותחילת השפעתה כמעט מיידית!!!
הפחמימות עוזרות לבנות גליקוגן (חומר אנרגיה) בשרירינו, כך להגביר את נפח וכוח השרירים. בנוסף, האבקה מכילה תוספת של חלבון מי-גבינה.
המוצר מכיל הרכב מיוחד של האבקה המכילה שילוב מתקדם של פחמימות מורכבות ופשוטות, חלבונים איכותיים, פחמימות פשוטות בעלות אינדקס גליקימי גבוה המתפרקות במהירות בשילוב עם פחמימות מורכבות בעלות אינדקס גליקימי נמוך המתפרקות לאט ולאורך זמן. על ידי נטילת תוסף זה תוכלו לשמור על רמות סוכר ואינסולין מאוזנות בדם, להגביר את הרגישות לאינסולין ובכך תיהנו מבניית שריר מקסימאלית.
תחילת השפעתה כמעט מיידית ומשך זמן אספקת האנרגיה הינו מתמשך למספר שעות!!! הפחמימות עוזרות לבנות גליקוגן (חומר אנרגיה) בשרירינו על מנת להגביר את נפח וכוח השרירים.
בנוסף, האבקה מכילה תוספת של חלבון מי-גבינה, ויטמיני B-קומפלקס, C ו- A החיוניים לעיכול, בנייה ואחסון הפחמימות והחלבונים לחיזוק ועמידות השרירים, העצמות והגידים. השילוב מתאים בעיקר למפתחי-גוף (ספורטאים) ולחסרי תיאבון.

אבקת לעלייה במשקל (גרייט גיינס) אופן השימוש

לאלה המעוניינים לעלות במשקל גופם (מסת השריר) בצורה מהירה מאוד, המינון המומלץ הינו כ- 2 – 3 כפות מדידה, 2 – 3 פעמים ביום לאחר האוכל.
למעוניינים לשמור על משקלם מספיק מינון של 2 – 3 כפות מדידה, פעם אחת ביום בין או אחרי הארוחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה