יום שבת, 12 באוקטובר 2013

אבקה לאימון כוח ואירובי עצים

מגה מאס 4000 של וידר המותג הותיק והחזק ביותר בעולם עכשיו גם בישראל.

למוצר מגוון גדול של יתרונות:
יחס חלבון פחמימה 1:4 (היחס המושלם לעלייה במסה)
מכיל רק 1% גרם שומן במנת הגשה
מכיל קריאטין טהור מסוג מונהידראט
מכיל ויטמינים ומינרלים איכותיים המספקים את אבות המזון החיוניים לספורטאים
מגיע במגוון טעמים נפלאים וניל שוקולד ותות.

מגה מאס 4000 של ווידר הנו תוסף מזון ברמה הגבוהה ביותר, שפותח ע"י חברת weider global nutrition החברה הוותיקה והאיכותית ביותר בארה"ב בתחום תוספי המזון.

מגה מאס 4000 של ווידר מספק את התוצאות המירביות בצורה המהירה, הטובה והבטוחה ביותר. מחזיר לשרירים בצורה אופטימלית את רכיבי המזון המתרוקנים במהלך פעילות גופנית עצימה, כמו אימון כוח בחדר הכושר או אימון אירובי עצים או ממושך.

מגה מאס 4000 של ווידר משמש בעיקר כתוסף לעלייה במסת השרירים, כוח ושיפור הביצועים במהלך האימון האנאירובי תוך כדי שמירה על אחוזי שומן נמוכים. המוצר מכיל תוספת נדיבה של חלבון, חלבון מי גבינה איכותי, המסייע לבנייה ושיקום רקמות שנפגעו במהלך האימון.
המוצר מכיל פורמולת חלבונים משולבת ברמה הגבוהה ביותר.

פורמולה זו נוצרה לאחר שהורכבה יחדיו מ-3 סוגי חלבון שונים, בשונה מרוב המוצרים בשוק תוספי התזונה, במוצר זה החלבונים נשמרו בצורתם הטבעית ללא התערבות של גורמים זרים וללא תהליכים כימיים העלולים לפגוע בסוגי החלבון השונים.

חלבון מי-גבינה – בצורתו הטבעית חלבון אשר הוכח כחלבון שנספג במהירות הגבוהה ביותר בגוף וע"י כך עוזר לגוף לתקן ולאושש בצורה הטובה ביותר את רקמות השריר מיד לאחר האימון.

חלבון הביצה אלבומין- בצורתו הטבעית חלבון אשר מגיע מהחלק הלבן של הביצה. החלבון ניחן בפרופיל חומצות אמינו עשיר המתאים בצורה מושלמת לגוף האדם ותפקודו.

חלבון סויה איזולאט- בשונה מרוב אבקות לעלייה במסה במוצר זה הוחלט גם על שילוב של חלבון סויה איזולאט שהינו חלבון איכותי ביותר בעל כושר ספיגה מהיר בין היתר כי בחברת weider חושבים ועושים רבות למען בריאות האתלט, שילוב של חלבון הסויה בתוספת לשלושת סוגי החלבון האחרים מהווה את הנוסחה המושלמת לגדילה במסה תוך שמירה מירבית על בריאות הספורטאים.

חלבון זה ידוע כמקור עשיר למינרלים, כמו: סידן, מגנזיום ברזל וויטמינים מקבוצה B חלבון הסויה מכיל מכיל חומרים הנקראים פיטוסטרולים, אשר מסייעים להקטנת ספיגת הכולסטרול מהמזון בגופנו. לחלבון הסויה תכונות רפואיות כגון: מניעת מחלות לב, סרטן ואוסטיאופורוזיס, לצד בנייה ואישוש רקמות השרירים בגוף האדם במיוחד לאחר אימון.

הייחודיות של מגה מאס 4000 של ווידר

קריאטין מונהידראט
Weider mega mass 4000 (מגה מאס 4000 של ווידר) הנו האבקה היחידה לעלייה במאסה שמשלבת קריאטין מסוג מונוהידראט שהוכח מדעית כי הנו הקריאטין היעיל והטהור ביותר שקיים.
כל מנת הגשה מכילה כ- 101 מ"ג קריאטין מונוהידראט טהור המספק לך כוח ואנרגיה ומאפשר לך את הביצועים הטובים ביותר באימון לצד תוספת מאסיבית במאסה.
נכון להיום, קריאטין מונוהידראט הנו תוסף התזונה הנחקר ביותר. בצורתו הנוכחית הוא תוסף התזונה הארגוגני היעיל ביותר מבחינת הספיגה בשריר ובהגברת יכולת האימון.

ויטמינים ומינרלים מגה מאס 4000 של ווידר מכיל ויטמינים ומינרלים איכותיים המספקים את אבות המזון החיוניים לספורטאים ולתזונה מושלמת. מרבית הספורטאים אינם מסוגלים להגיע לרמת הויטמינים והמינרלים הנדרשת לגופם( 6-9 מנות ירק ופרי ליום), ולכן עלולים להיווצר בגופם חסרים אשר יפגעו בסופו של יום בקצב התקדמותם ובבריאותם. תוספת זו של ויטמינים ומינרלים שבמוצר עוזרת לספורטאים מאפשרת להם להגיע למקסימום תוצאה במינימום זמן תוך שמירה על בריאותו של הספורטאי.

יחס חשוב של פחמימות חלבונים

יחס החלבונים והפחמימות במוצר זה מאוזן במיוחד (1:4)
יחס המאפשר עלייה איכותית במסת השרירים ללא עלייה מיותרת באחוז השומן ולכן מתאימה גם לאנשים החוששים מהשמנה מיותרת.
על מנת לשפר את הביצועים הספורטיביים ולאפשר גדילה מירבית של הגוף תוך מתן אפשרת נאותה לגוף להתאושש מן המאמץ הגופני.
פורמולת פחמימות איכותיות- בניגוד למוצרים אחרים המבוססים בעיקר על סוכר, ה מגה מאס 4000 של ווידר מכיל פחמימות מורכבות המזינות את השריר ומאגרי הגליקוגן ( מאגרי האנרגיה בשריר) בצורה אידיאלית לאורך זמן. עובדה המאפשרת.התאוששות טובה יותר, עלייה בכוח, עלייה ביכולת השריר וכמובן מאפשר העצמה של התהליכים האנבוליים .
יחס נכון של פחמימות וחלבונים מאפשר זירוז וספיגה יעילה של החלבונים אל תוך השרירים היישר ממחזור הדם וזאת הזכות הפרשה מוגברת של הורמון האינסולין אשר מתאפשרת כתוצאה משילוב זה.
תפקידן של הפחמימות הנו למלא את מאגרי האנרגיה של גליקוגן בכבד ובשרירים ואילו תפקידם של החלבונים הנו הזנת השרירים ושמירה על הרקמות המקיפות אותם תוך יצירה של תהליכים אנאבוליים החיוני לספורטאי בסיום האימון
ל mega mass 4000 השילוב הנכון והמנצח של חלבונים ופחמימות אשר מעניקים לגוף הספורטאי את התזונה הנאותה בסיום אימון אינטנסיבי. שילוב זה ביחס הנכון יאפשר לך את לקבל את כל רכיבי התזונה האיכותיים הנחוצים.

מגה מאס 4000 לעלייה מהירה במשקל ובמסת השרירים by kobiezra
מגה מאס 4000 מכיל:
חלבון (חלבון מי גבינה להתרכז, סידן / נתרן caseinate, חלבון סויה מבודד, מי גבינה חלב מתוקים, חלבון ביצה), מלטודקסטרין, פרוקטוז, דקסטרוז, מוצקים Cane Juice, טעמים מלאכותיים, ויטמין / מינרל / תערובת חומצות אמינו (סידן קרבונט, טאורין, חומצה אסקורבית, bitartrate כולין, אינוסיטול, אצטט ויטמין E, beaine, niacinamide, gluconate אבץ, סלניום Chelate חומצת אמינו, ציטרט מנגן, PABA, pantothenate סידן, ברזל fumarate, ציטרט מוליבדן, ריבופלבין, תיאמין מונוניטראט, ויטמין A palmitate , gluconate נחושת, פירידוקסין הידרוכלוריד, חומצה פולית, ביוטין, כרום polynicotinate, phytonadione, BMOV [BIS-(maltolato)-oxoxvanadium], cyanocobalamin, cholecalciferol), מיץ סלק אבקה (צבע), קריאטין מונוהידראט, שרשרת בינוני טריגליצרידים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה